Dobrodošli na straneh za medije!

V času do in med svetovnim prvenstvom boste na teh straneh našli mnogo informacij, ki vam bodo pomagale, da bo vaše delo potekalo na najboljši možen način.

Uraden logotip svetovnega prvenstva:
Logotip Svetovnega prvenstva je zaščitena blagovna znamka, njena uporaba pa dovoljena zgolj s soglasjem organizatorja, Smučarske zveze Slovenije in Infronta, kot lastnika medijskih pravic. Več informacij natasa.albreht@sloski.si.

Logo (SLO)
Logo (EN)
Logo, ležeči (SLO)
Logo, ležeči (EN)

Brošura Planica 2023, zadnja izdaja, februar 2023 (PDF)

Medijski vodič (EN)

Vozni red avtobusa za medije na relaciji Bled - Planica (PDF)

Delovni čas medijskega centra:
20. feburar 2023 - 4. marec 2023 od 7.30 do 22.00 ure, nedelja 5. marec 2023 od 7.30 do 18.00 ure.

Delovni čas akreditacijske pisarne:
15. feburar 2023 - 5. marec 2023 od 8.30 do 17.00 ure

Akreditacijska pisarna se nahaja v Podkorenu ob krožišču. Ob akreditacijski pisarni bo na voljo parkirišče. Opozarjamo, da parkirišča tam niso na voljo, prav tako ne bo mogoce nadaljevati poti z avtomobilom do prizorišča svetovnega prvenstva. Predstavnike medijev naprošamo, da po prevzemu akreditacije vozilo parkirajo v Kranjski Gori in koristijo krožne prevoze za medije.

V primeru vprašanj nam lahko pišete na press.planica@sloski.si.

Akreditacije za novinarje in fotografe

Akreditacija se dodeli izključno za namene novinarskega poročanja.

Prednost pri dodelitvi akreditacij imajo tiskovne in fotografske agencije, sledijo večje časopisne hiše in spletne strani ter publikacije na področju športa. Prednost pri dodelitvi akreditacij imajo tudi člani novinarskih društev oziroma združenj.

Na morebitno prošnjo organizatorja bodo morali predstavniki medijev predložiti članke oziroma fotografije, ki niso starejše od šestih mesecev ali posredovati nalogo oziroma naročilo uredništva.

Organizator si pridržuje pravico do zavrnitve prošnje za akreditacijo, pravica do akreditacije ne obstaja.

Akreditacije ne bodo dodeljene naslednjim skupinam oseb:

  1. Osebam brez novinarske legitimacije, kot so vodje prodaje, vodje oglaševanja ali skrbniki spletnih strani
  2. Svetovalcem na področju odnosov z javnostmi in zasebnim spremljevalcem
  3. Osebam, ki predložijo nalogo oz. naročilo samostojnega novinarja/fotografa
  4. T.i. vplivnežem brez novinarskega poslanstva
  5. Urednikom in vplivnežem, ki so odgovorni za spletne strani športnih oboževalcev oz. navijačev
  6. Osebam, ki so izključno zasebno aktivne na družbenih omrežjih


Rok za oddajo prošenj je potekel.
 

TV in multimedija

Prošnje za akreditacije za televizijske, radijske in produkcijske hiše ter spletne strani, ki načrtujejo snemanje avdiovizualnih vsebin na dogodku, naj se naslovijo neposredno na imetnika televizijskih in medijskih pravic, Infront Sports & Media AG. Prošnje naj se naslovijo na rights@infrontsports.com.